Am intrat de-a lungul timpului in contact cu multi oameni care vroiau sa lanseze o afacere online.
De cele mai multe ori am intalnit un fel de autosabotare din partea antreprenorilor si trebuie sa recunosc ca si eu am facut greseala asta o data.
Discutiile arata cam in genul asta…
Nu-mi iau domeniu .ro pentru ca e prea scump, mai degraba un.org sau .info, care varianta era cea mai ieftina.
-Daca nu merge, ce fac? Raman cu domeniul .ro pe viata?
Nu bag bani in Adwords pentru ca n-am nicio garantie ca vizitatorii adusi de Adwords o sa-mi genereze venituri. Daca nu cumpara nimic, ce fac? Pierd banii aiurea?
Nu cumpar advertoriale, linkuri, nu fac nicio colaborare cu vreun alt site cu public tinta asemanator cu al meu.
– De unde stiu eu ca o sa-mi vina vizitatori de pe site-ul ala? Ce fac, pierd banii?
Nu-mi fac site de prezentare, daca nu merge proiectul asta? Mai degraba imi fac o pagina de Facebook, e gratuit.
Daca nu merge? Daca nu merge? – asta e intrebarea cea mai des intalnita.
Pai de unde sa stii daca merge sau nu merge atata timp cat nu incerci?
Nu exista garantii nicaieri. Ce faci, nu mai iesi afara din casa pentru ca exista posibilitatea sa dea o masina peste tine cand treci strada?
De ce ne pregatim pentru esec in loc sa facem tot posibilul pentru succes?
De ce frica de esec e mai mare decat bucuria succesului?
Nu spun sa investiti aiurea banii fara sa calculati ci vreau doar sa atrag atentia asupra faptului ca ne sabotam singuri neimplicandu-ne 100%.
Si ajungem la 70 de ani sa povestim cu regret nepotilor cum am avut o idee buna acum 50 ani dar… „n-a fost sa fie”.
Lasă un răspuns