Asta e un exemplu de marketing ca la carte.
Reclama e targetata pe segmentul de public de peste 30 ani, un public care a descoperit internetul prin iconita mare albastra cu E, E-ul ala care s-a identificat ani multi cu internetul.
Foarte misto!
Blog personal
Asta e un exemplu de marketing ca la carte.
Reclama e targetata pe segmentul de public de peste 30 ani, un public care a descoperit internetul prin iconita mare albastra cu E, E-ul ala care s-a identificat ani multi cu internetul.
Foarte misto!
dar degeaba :D
Arata bine anti-aliasing-ul. Daca folosesti pe site alte fonturi decat web-safe-urile clasice arata foarte bine.
In afara de asta, Internet Explorer-ul e ca „the old guy in the club tryin’ to blend in with the cool kids”.
:)
Măi, și eu l-am prins… Adică, desi sunt născut în 91, am stat ani buni pe Explorer. Și chiar nu mă afectează faptul că-i „the old guy”.
Am fost mare fan Firefox ceva timp. Acum că Chrome face totul mai rapidos și mai bine… nu cred că un alt browser mă poate face să mă mut. Singurul care mă poate face să mă mut e însuși Chrome-ul… dacă începe să facă prostioare. :)
Asa-i, Chrome a devenit nr 1 in foarte scurt timp. E funny cat s-a batut Firefox sa dea jos IE si apoi „spuf”, vorba reclamei, a aparut Chrome. :)
Lasă un răspuns