Branded
Asta e un film putin cam ciudatel, am mai scris despre asta.
In partea de inceput sunt niste chestii foarte misto despre strategia de marketing iar apoi devine ciudat, parca facut la misto pe alocuri.
Per total e o experienta ok din care poti invata niste chestii de marketing.
Syrup
Syrup e un film misto, putin cam prea american, totul e prea cool si prea awesome, dar e in concordanta cu ideea ce se vrea exprimata si anume ca totul e imagine.
Are chestii misto de psihologia consumatorului, pozitionare, PR si alte minuni.
The product is just syrup & water. Everything else is marketing.
NO
Mi se pare un film excelent si vorbesc aici nu din pct de vedere cinematografic ci din pct de vedere al lucrurilor legate de marketing pe care le poti invata din el.
In ’88 presedintele Chile a fost presat de la nivel international sa faca un referendum si sa respecte dorinta poporului legata de ramanerea lui in functia de presedinte. DA – ramane presedinte, NU – nu.
Filmul urmareste campania cu NU, cea impotriva presedintelui, care e absolut geniala. Chiar si campania opusa, a celor cu DA, e foarte ok si foarte coerenta din pct de vedere al comunicarii de marketing insa pe parcurs nu poate concura cu NU-ul care castiga.
E un film de vazut neaparat chiar daca la final castiga comunistii.
PS: ati numarat de cate ori am scris misto in articolul asta? :)
Lasă un răspuns