Teoretic, presa face bani din publicitate.
Creeaza continut, isi dezvolta un public, ii serveste publicitate, advertiserii platesc.
Ce se intampla atunci cand continutul creat iti rapeste visele, iti distruge sperantele, te deprima, te imbolnaveste psihic implantandu-ti in creier ideea ca esti blestemat, ca traiesti intr-o tara fara nicio sansa.
Te bombardeaza cu atata energie negativa incat fara sa-ti dai seama te condamna la saracie.
Ce se intampla atunci cand publicul tau e sarac? Cand nu isi permite sa-si cumpere decat mancare, bautura si probabil o cartela prepay?
Cati advertiseri sunt dispusi sa iti dea bani? Ce faci atunci?
Teoretic, presa face bani din publicitate.
Practic, presa face bani din santaj. Pentru ca nu e capabila sa atraga public din alta categorie decat cea saraca iar pe cei mai rasariti ori ii tampeste ori ii alunga.
Principala scuza a presei e ca nu merge faza cu educarea publicului insa realitatea este ca nu sunt capabili sa gaseasca o metoda atractiva de a o face. Uitati-va la Oprah sau la Dr. Oz si veti vedea ca se poate.
Poate gresesc, dar eu as prefera ca publicul meu tinta sa fie bogat. Poate nu neaparat educat, dar cu siguranta relativ bogat.
Lasă un răspuns