Top 3 cerinte de la un site de prezentare

Exista 3 lucruri care se tot repeta ca un laitmotiv agasant la fiecare discutie pe care am avut-o vreodata cu vreun posesor de afacere offline care doreste un site de prezentare pentru firma dumnealui. Sau dumneaei. Nu conteaza.

Ai crede ca niste oameni de afaceri ar trebui sa fie mai orientati spre profit, rezultate, eficienta.

Nu, majoritatea sunt doar niste copii care vor sa se laude in fata celorlalti copii ca au un site mai frumos.

Ei vor in general 3 lucruri de la site-ul lor de prezentare si astea sunt in topul lucrurilor care m-au facut sa renunt la webdesign.

1. Sa fie interactiv

Ce inseamna asta? Nimeni nu stie exact. Miscare, muzica, norisori, sa apara o maimuta si sa scoata limba la client (true story).

2. Sa fie dinamic

Dinamic. O alta fateta a interactivitatii. In realitate, dinamic inseamna un site in flash pe care l-au vazut ei odata dar nu mai tin minte exact cum era dar tin minte sigur ca era super misto facut.

3. Ceva revolutionar

Asta e cerinta suprema. Din pacate, nu poate fi explicata in cuvinte. E un concept care ne depaseste pe toti. Dar desi nu poate fi explicata, site-ul trebuie sa fie ceva revolutionar. Te descurci tu!

In topul lucrurilor pe care oamenii NU le vor de la un site sunt: sa fie o extensie a business-ului lor, sa transmita mesajul lor de marketing catre potentialii clienti, sa genereze profit.

In 2003 am creat primul meu site si in toti anii astia am trecut prin Magento si WordPress si am ajuns la o concluzie: designul nu conteaza.

Nu conteaza pentru ca e tratat ca decorare in loc sa fie tratat ca arhitectura a informatiei. Cand incepi sa-l tratezi ca atare, abia atunci incepe sa conteze.

Stabileste-ti niste obiective. Ce vrei sa faca site-ul pentru tine, pentru afacerea ta? Ce vrei sa transmita potentialilor clienti?

Cat de usor poate fi gasit si accesat? Odata ajuns pe site, cat de usor gaseste clientul informatiile dupa care a venit?

Designul nu e un scop in sine. SEO nu e un scop in sine. Page Rank nu e un scop in sine. Sunt doar niste mijloace de a atinge obiectivele propuse.

Intr-o saptamana poti avea un site de prezentare aproape gratuit cu o tema WordPress simpla si eficienta. Un site modern care arata ca ai o afacere serioasa si profesionista.

E simplu.

Pentru ca atunci cand vrei sa vinzi centrale termice chiar nu ai nevoie de o maimuta care sa scoata limba la vizitatorii site-ului.

Crede-ma pe cuvant!

PS: un exemplu e site-ul pensiunii Casa Magica din Busteni care nu e intruchiparea frumusetii pe Pamant dar care functioneaza pentru ei. Deci daca vrei o cazare in Busteni acum stii unde sa mergi.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Up Next:

Ce mesaj transmite Romanii au talent?

Ce mesaj transmite Romanii au talent?