Cum a fost Black Friday 2012

Black Friday 2012 a fost cea mai buna zi a anului. Fara nicio indoiala.

Intr-o singura zi am avut un trafic de aproape 10 ori mai mare decat intr-o zi normala si venituri de aproape 20 ori mai mari. Ma refer la partea de afiliere, la MUJO.

Nu ma asteptam sa fie atat de bine si dupa cum s-au miscat majoritatea site-urilor magazinelor online nu cred ca se asteptau nici ei.

Ce s-a intamplat?

Sunt multe aspecte de luat in considerare insa parerea mea e ca a fost UN SINGUR lucru foarte precis care a ridicat Black Friday-ul de anul asta: ProTV-ul.

Sincer, nu stiu daca stirileprotv.ro au intrat special acum in 2 Parale si in eMag Profitshare sau erau de mai demult, insa de Black Friday 2012 si-au promovat destul de agresiv sectiunea dedicata evenimentului, avand chiar reclama la, evident, Stirile Pro TV cu Andreea Esca.

Promovarea repetata facuta la televizor, la stiri, la ore de maxima audienta, nu a insemnat doar cresterea comisioanelor din afiliere pentru stirileprotv.ro sau yoda.ro sau ce alte site-uri mai au ei in curte.

A insemnat scoaterea shopping-ului online din underground si aducerea in mainstream.

Promovarea la TV a evenimentului a validat efectiv cumparaturile online.

Este exact ce are nevoie industria online din Romania: de validare.

In 2007, cand am pornit afacerea online, aproape numarai pe degete atat magazinele de fashion cat si cumparatorii.

Am vazut online-ul crescand mult, prieteni care se jurau ca nu cumpara online in veci au ajuns sa cumpere online si sa mai si plateasca cu cardul fara nicio retinere, de parca ar fi facut asta de cand lumea.

Si inca e loc de crescut. Sunt inca putini romani care cumpara online. Marea masa a romanilor inca mai are nevoie de validare, are nevoie sa vada la televizor ca lumea cumpara online si ca e ok.

Pentru Black Friday 2013 astept sa intre si site-urile celorlalte televiziuni in afiliere, sa promoveze si ei la stiri evenimentul si sa fie mai bine ca in 2012.

Pana atunci, multumesc ProTV!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *