De ce ar trebui sa-ti construiesti un brand

Cand mi-am cumparat apartament, am luat unul executat silit prin licitatie de la banca.

Fostul proprietar a rupt parchetul, a furat usa de la bucatarie si a spart geamul de la sufragerie. Poate de ciuda sau poate o fi facut vreun party gen Hangover.

In fine, peste drum e un  magazin de termopane, vorbesc cu ei dar nu se poate ca nu fac doar un geam, trebuie minim 3, ca le aduc din alt oras, dureaza o saptamana, bla bla bla…

Ok, caut „termopane bacau” pe Google, dau click pe termopanebacau.ro, sun, vine omul, masoara si peste 4-5 ore aduce geamul si-l monteaza.

Super servicii, super profi, il recomand cu caldura oricui pe baiat!

Asta era in iarna.

Trec lunile, vine caldura, am nevoie de plase pentru tantari.

Caut „plase antiinsecte bacau” pe Google si ce sa vezi, acelasi site: termopanebacau.ro. Misto, zic, hai ca pe astia ii cunosc si sunt profi.

Intru pe site sa caut numarul, zic: hopa si-au schimbat astia design-ul, e mai misto site-ul acum, nice…

Sun dar nu mai vine acelasi om, vin alti baieti, masoara, facem plasele, ma intalnesc si cu patronul, stam la o discutie despre afaceri, una-alta…

Long story short, era alt site: termopane-bacau.ro, alta firma, nicio treaba cu primii.

2 răspunsuri la “De ce ar trebui sa-ti construiesti un brand”

  1. Andrei, daca ai timp, ar ajuta daca gasesti si postezi ceva surse despre protectia brandului (in Ro atat cat si international).
    Din cate stiu eu, daca nu ai „trademark” inregistrat, poate oricine sa rezerve un domeniu asemanator, cu liniutza, sau diverse combinatii asemanatoare.

    • Asa este, daca nu ti-ai inregistrat marca pot sa te copie multi. Chiar si avand marca inregistrata mai poti avea probleme. Niste prieteni chiar acum sunt in proces cu unii care au ales „intamplator” un nume foarte apropiat de al lor.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.