Se cunoaste ca vin Sarbatorile, o multime de casieri noi la Kaufland.
Iti dai seama ca sunt noi pentru ca atunci cand iti dau bonul si restul te intreaba „totul a fost in regula?”, „a fost in regula?” sau „in regula?”.
Casierii mai vechi nu te mai intreaba daca a fost in regula, ei iti SPUN ca a fost in regula. Cateodata chiar si cu o voce soptita, ca si cum ar vrea sa-ti bage in creier, ca in Inception, o idee.
Ma astept ca la un moment dat sa faca si semnul Jedi cu mana. Eu asa as face daca as lucra la Kaufland. Si cateodata as folosi si vocea lui Yoda: „in regula totul a fost.”
Asta nu e un rant impotriva Kaufland, dimpotriva, mi se pare o idee geniala, sunt curios daca vorbesc asa soptit pentru ca le e si lor rusine/lene de stupizenia/monotonia intrebarii sau chiar e o strategie bine pusa la punct de a-ti baga in cap ideea ca la Kaufland e totul in regula.
Data viitoare cand ma suna vreun client la telefon o sa inchei conversatia soptind suav „cel mai bun hosting”.
Lasă un răspuns