Unicul si adevaratul SECRET al succesului

Un pakistanez face o tema WordPress, una singura si nimic altceva, o vinde cu 58 dolari de 83.310 ori si face 4 milioane de dolari.

Simplu, nu?

Concluzia e brutal de onesta – le dai oamenilor ceea ce vor si le iei banii. Daca vor un site care sa se miste din toate colturile, sa zboare chestii, sa apara si sa dispara, sa fie „interactiv”, „dinamic”, „revolutionar”, atunci la ce bun sa te chinui sa le explici de performanta, viteza, usability, copywriting, content is king & bullshit.

Nu, le dai ce vor si le iei banii. Business 101.

business 101

17 răspunsuri la “Unicul si adevaratul SECRET al succesului”

  1. Foarte tare, Andrei !

    Mi-a venit o idee: fa cate un post legat de cum vezi tu performanta, viteza, usability-ul cu exemple, comparatii…
    Imi place cum scrii, dar mai ales atitudinea.

    Keep up the fucking awesome good work (si inca nu am cumparat hosting de la voi) !
    :D

    • Am o postare aici – – cu niste date reale (testat pe mujo.ro) care arata de ce ar trebui sa ai un site mai rapid.

  2. A luat cam 3 milioane si ceva de dolari, deoarece 30% din vanzari apartin celor de la ThemeForest. Oricum, „big hit” pentru o tema wordpress.

    Si majoritatea se orienteaza catre brizbrizuri, putini se documenteaza in legatura cu elementele punctate de tine.

  3. Super tare tema lui. Imi place animatia din ea. La cat de SUPER este, performanta, viteza, usabilitatea sau contentul aproape ca dispar din peisaj. Tema in sine este performanta. Ea este uzabila. Ea este content-ul. Pariez ca multi specialisti din IT de aici sau de aiurea care se chinuie ani de zile cu optimizari, performante, viteze si alte rahaturi isi baga unghiile in gat ca nu au avut ei ideea asta simpla dar geniala.

  4. De ce presupui ca tema aia cu un server virtual in AWS configurat cu W3TC, CDN si nginx nu poate face fata la orice tip de trafic? Performanta, viteza, usability sunt rezolvate (chiar daca probabil nu e cutting-edge fast, tema e cu siguranta fast enough). Copywriting, content in continuare trebuie explicate oamenilor pentru ca tema nu vine cu continut, nu-i asa? :)

    Era o faza la o emisiune de fashion (Project Runway). Cand a fost dat afara un concurent, i-au spus asa (extrem de aproximativ citat): „esti talentat, ai viziune, ai tot ce trebuie unui designer de top dar in permanenta uiti ca in final trebuie sa faci un produs care va fi produs in serie si vindut. daca nu esti capabil sa faci in permanenta compromisuri intre viziunea ta, materialele textile pe care le ai la dispozitie si cerintele de marketing nu poti fi un designer comercial de top.”

    PS: pe al meu iPad 2 (WiFi 10Mbps) intre blogul de pe ThemeForest, blogul tau si un blog al meu fara niciun cache instalat (AWS micro, nginx, wp) nu exista vreo diferenta sezizabila apropo de viteza de incarcare a paginilor. My point: nu toti vizitatorii acceseaza de pe super masini cu super conexiuni.

    • Postarea mea nu e un afront la adresa omului care a facut tema, chiar deloc. Omul face ceea ce trebuie ca sa faca bani, de aici si titlul. Chestia cu copywriting, content, usability nu am scris-o pentru el ci pentru proprietarii de site-uri care aleg sa ignore chestiile astea crezand ca animatiile si efectele inlocuiesc obiectivele reale de business ale site-ului.
      Legat de viteza temelor, diferenta se vede cand ai trafic, cand ai clienti, cand nu faci vanzari, cand pierzi bani. Adica atunci cand ai un business nu cand ai un site pe care sa-l arati rudelor sa se minuneze ce frumos e si cum se misca si zboara lucrurile pe el.

    • Adevarat, am insumat eu gresit ce ai scris in publicare cu raspunsul tau la ce-a scris @Extracom, fara sa realizez ca el sustine ca la asa tema „contentul aproape dispare din peisaj” :)) Gata, s-au risipit norii :)

      • Tema e facuta fix pentru oamenii ca el, am intalnit foarte multi de genul asta. Nu au nicio idee despre ce sa-si puna pe site (text, poze, etc), n-au nici bani sa plateasca un om care stie si care sa faca treaba pt ei si cred ca toate brizbrizurile astea o sa-i salveze si o umple cumva site-ul.

  5. Meanwile a mai facut vreo 20.000 de dolari de la momentul cand ai publicat tu articolul :) adica a mai vandut-o de 347 de ori.. :)

    • Foarte bine, asta e o confirmare ca intr-adevar asta e secretul succesului: sa-ti definesti foarte precis un public tinta si sa-i dai ce vrea.

    • Site-urile amatorilor poate. Exista un motiv pentru care nu vezi animatii inutile pe Amazon, eBay, eMag sau site-urile mari care vor sa vanda efectiv ceva. Pentru ca aia care fac business serios fac teste si chiar exista si rezultate publice ale testelor si de la Google, Amazon, Walmart si multi altii care atesta faptul ca viteza de incarcare si simplitatea in utilizare a site-ului cresc rata de conversie, nr de pageviews, scad bounce rate-ul, etc…

  6. Dupa zeci de ore de munca a venit si rasplata. A castigat omul atatia bani, bravo lui! Nu cred ca se astepta sa scoata atat, nici 1% nu cred.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.