Am trecut la Vodafone de prost, ca să mă aflu în treabă.
Deci s-ar putea spune că merit ce urmează.
Primul lucru care mă frustrează e experiența cu My Vodafone, și pe web și pe mobil. Am impresia că majoritatea oamenilor nu folosesc contul de client, se duc la magazin când vor ceva, altfel nu-mi explic cum poți să ai aplicații varză.
Când intru în contul My Vodafone pe web numele de utilizator e numărul meu de telefon dar după ce se loghează îmi cere să aleg contul.
Sunt 2 conturi în listă, reprezentate de niște numere, unul care e nr meu de telefon fără zero-ul din față și altul, care nu știu ce e, e un număr.
Aleg, bine-nțeles, nr meu de telefon. Nu e bun, nu pot să văd factura și nici al doilea abonament pe care îl am.
Aleg celălalt număr, ăsta e contul bun, văd facturile, abonamentele etc. Dau click pe diverse chestii să văd ce am prin cont pe acolo, mă deloghează, din două în două pagini trebuie să bag din nou userul și parola sau îmi cere să aleg contul.
Nici aplicația de mobil nu e mai brează, de cele mai multe ori îmi apare un mesaj că n-a reușit să actualizeze informațiile.
În fine, astea sunt prostii, nu contează cu adevărat, poți face afaceri de milioane de euro lejer și fără ele.
Prin aprilie schimb numele firmei.
Trimit la Vodafone noul CUI, le explic modificarea, reușesc să schimbe în sistem numele, pe luna mai îmi vine factura pe numele nou.
În iunie, îmi vine factura pe numele vechi.
Dau telefon, mă chinui cu bot-ul vieții, Andreea, și reușesc până la urmă să vorbesc cu un om; îi explic toată povestea, zice că o să schimbe numele firmei și că mă sună mai încolo.
După vreo 2 săptămâni sun din nou, explic altcuiva toată povestea, zice că o să schimbe numele firmei și că mă sună mai încolo.
După vreo 3 săptămâni, mă duc într-o mică excursie în Ungaria la ZOO Nyíregyháza – foarte mișto, o grădină zoologică într-o pădure.
La un moment dat prin Ungaria îmi dau seama că nu intră roaming-ul – stau o zi întreagă fără telefon, fără net. Ungurii, alți bețivi, n-au un info point în grădină, un wi-fi, un hotspot, nimic.
Am hotărât să nu las să-mi strice excursia, m-am bucurat de grădină, am zis că ne descurcăm noi cumva la drumul de întoarcere, old school, după stele, după indicatoare.
La ieșirea din grădină, ce să vezi, este info point acolo afară că înăuntru nu e nevoie, vorbesc cu o tanti care cheamă o altă tanti care știe o altă limbă decât hoptoroptoroghiroș, o rog să-mi dea acces la netul lor ca să descarc o hartă și ne întoarcem acasă.
Sun la Vodafone, cică roaming-ul funcționează în parametri – de ce nu ați încercat să căutați rețeaua manual?
La Orange și la RDS comută automat, nu e normal să comute automat? Da, câteodată nu merge automat.
Whateva, mai am o problemă, s-a schimbat numele firmei, tralala, tralala, deja am 2 facturi pe 2 luni care sunt emise incorect, pana mea, cât durează să schimbi un nume într-un program?
Ok, o să schimbăm numele în sistem și vă sun mai încolo.
Lasă un răspuns