Andrei Chira

Blog personal

Vodafone

Am trecut la Vodafone de prost, ca să mă aflu în treabă.

Deci s-ar putea spune că merit ce urmează.

Primul lucru care mă frustrează e experiența cu My Vodafone, și pe web și pe mobil. Am impresia că majoritatea oamenilor nu folosesc contul de client, se duc la magazin când vor ceva, altfel nu-mi explic cum poți să ai aplicații varză.

Când intru în contul My Vodafone pe web numele de utilizator e numărul meu de telefon dar după ce se loghează îmi cere să aleg contul.

Sunt 2 conturi în listă, reprezentate de niște numere, unul care e nr meu de telefon fără zero-ul din față și altul, care nu știu ce e, e un număr.

Aleg, bine-nțeles, nr meu de telefon. Nu e bun, nu pot să văd factura și nici al doilea abonament pe care îl am.

Aleg celălalt număr, ăsta e contul bun, văd facturile, abonamentele etc. Dau click pe diverse chestii să văd ce am prin cont pe acolo, mă deloghează, din două în două pagini trebuie să bag din nou userul și parola sau îmi cere să aleg contul.

Nici aplicația de mobil nu e mai brează, de cele mai multe ori îmi apare un mesaj că n-a reușit să actualizeze informațiile.

În fine, astea sunt prostii, nu contează cu adevărat, poți face afaceri de milioane de euro lejer și fără ele.

Prin aprilie schimb numele firmei.

Trimit la Vodafone noul CUI, le explic modificarea, reușesc să schimbe în sistem numele, pe luna mai îmi vine factura pe numele nou.

În iunie, îmi vine factura pe numele vechi.

Dau telefon, mă chinui cu bot-ul vieții, Andreea, și reușesc până la urmă să vorbesc cu un om; îi explic toată povestea, zice că o să schimbe numele firmei și că mă sună mai încolo.

După vreo 2 săptămâni sun din nou, explic altcuiva toată povestea, zice că o să schimbe numele firmei și că mă sună mai încolo.

După vreo 3 săptămâni, mă duc într-o mică excursie în Ungaria la ZOO Nyíregyháza – foarte mișto, o grădină zoologică într-o pădure.

La un moment dat prin Ungaria îmi dau seama că nu intră roaming-ul – stau o zi întreagă fără telefon, fără net. Ungurii, alți bețivi, n-au un info point în grădină, un wi-fi, un hotspot, nimic.

Am hotărât să nu las să-mi strice excursia, m-am bucurat de grădină, am zis că ne descurcăm noi cumva la drumul de întoarcere, old school, după stele, după indicatoare.

La ieșirea din grădină, ce să vezi, este info point acolo afară că înăuntru nu e nevoie, vorbesc cu o tanti care cheamă o altă tanti care știe o altă limbă decât hoptoroptoroghiroș, o rog să-mi dea acces la netul lor ca să descarc o hartă și ne întoarcem acasă.

Sun la Vodafone, cică roaming-ul funcționează în parametri – de ce nu ați încercat să căutați rețeaua manual?

La Orange și la RDS comută automat, nu e normal să comute automat? Da, câteodată nu merge automat.

Whateva, mai am o problemă, s-a schimbat numele firmei, tralala, tralala, deja am 2 facturi pe 2 luni care sunt emise incorect, pana mea, cât durează să schimbi un nume într-un program?

Ok, o să schimbăm numele în sistem și vă sun mai încolo.

5 răspunsuri

  1. Avatar rodica

    Ca sa fie povestea cu end…si ce-ai fi vrut, sa mearga toate brici..:(((..next moving, mai bine ne facem bagajele

  2. Avatar florin

    La Orange e ceva mai bine , cu contul online , dar cu rezolvarile de probleme no way, le-am zis la vreo 10 fete de la 300 de 10 ori aceeasi poveste , ca nu merge netu(WI-FI), le-am spus si din ce cauza si dupa o luna au reusit sa-l faca ; era o setare din sistem , despre care le-am zis dar degeaba, asa ca nu prea ai ce sa alegi.

  3. Avatar Catalin

    Am fost clientul Vodafone pe firma vreo 3-4 ani. La fel ca si tine, am schimbat numele firmei (m-am dus la sediul lor, nu telefonic sau altfel), prima factura dupa schimbare, a fost pe datele bune. Am plecat de la ei pt ca incercau sa ma combine tot timpul la oferte mai scumpe cu beneficii mai putine. Nici macar o oferta buna la telefon. Acum sunt pe Digi, mult mai simplu si mai bine.

    1. Avatar Andrei Chira
      Andrei Chira

      Asta cu sunatul clientului și propus oferte mai nașpa mă disperă. Sunt mulțumit, ia-mi banii și lasă-mă să-mi trăiesc viața.

  4. Avatar Mihai

    Andrei, pentru a scapa de problemele cu furnizorii, iti recomand sa te muti pe cartela, Orange de preferat (optiunea de 6 eur). Pentru cand calatoresti activezi optiunea de 10 eur recomandata. Astfel orice frustare este inlaturata. Poti cere inclusiv factura pentru incarcari.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *