Una dintre cele mai mari frustrări ale mele legate de bani e când îi văd pe unii cu afaceri mari la nivel mondial și care nu sunt în stare să facă o chestie utilizabilă de oameni.
Cum fac ăștia bani? Cum ajung să fie firme atât de mari, fiind atât de incompetenți?
UNU. Vreau să plătesc factura la Vodafone.
Instalez aplicația, mă loghez, bag datele cardului, apare fereastra cu 3D Secure unde trebuie să bag un cod primit prin SMS. Nu-mi apare nicio notificare că am primit SMS, apăs butonul Home pe iPhone, mă scoate din aplicație, intru la Mesaje, văd codul primit prin SMS, îl rețin, intru din nou în aplicația Vodafone să-l introduc, dar nu mai am unde, trebuie să iau procesul de la capăt – bag datele cardului, apare caseta 3D Secure, bagă codul. Dar codul e vechi, s-a trimis un alt SMS cu un cod nou. Nu-l pot vedea nicăieri decât dacă ies din aplicație ca să intru în Mesaje. Ies din aplicație, când intru din nou trebuie să o iau de la capăt. Buclă. Am deschis calculatorul, că am Mac și-mi vin SMS-urile și pe calculator, am văzut acolo codul și l-am băgat ca să trec nivelul. #cheats
Sunt eu idiot, nu știu să folosesc telefonul? Sunt Apple idioți? Sunt Vodafone idioți? Unde se întâmplă eroarea? De ce nu se poate face o plată simplă de pe telefon?
DOI. Vreau să plătesc o factură pe un site cu cardul de firmă (ING).
Introduc datele cardului, nu-mi mai apare fereastra cu 3D Secure, cum apărea până acum, îmi apare o fereastră să accesez HomeBank ca să validez plata. Între timp îmi vine SMS cu codul de verificare 3D Secure. N-am unde să-l bag, dar el vine.
Intru în Homebank pe telefon, nu-mi apare nicio notificare, nimic. Intru și pe calculator, nimic. Mai încerc o dată, la fel – primit SMS cu cod, n-am unde să-l bag, în HomeBank nu-mi apare nicio fereastră de validare, nimic. Am renunțat.
Asta era în weekend, n-a fost deranj, dar azi mai am de făcut plăți că avem firmă și lucrurile costă. Tot la fel. Sun la ING și mă îndrumă o domnișoară să îmi fac alt cont de Homebank, pe persoană fizică, pentru că acolo îmi vine confirmarea de plată. De ce trebuie să am încă un cont, pe persoană fizică, de pe care să validez o plată pe care o fac de pe firmă?
Sunt curios ce logică are ING pentru treaba asta. Aveau prea puține conturi de client în sistem și au zis hai să ne dublăm clienții din pix? Vrea să cumpere cineva ING și plătește la număr de conturi de client? Dracu știe.
În loc de Lorand Soares Szasz, ăștia ar trebui să bage seminarii și cursuri de făcut bani. Să ne învețe cum să fii incompetent și milionar în același timp. Chiar vreau să știu care e secretul.
Lasă un răspuns