Cum să pierzi clienți și bani

Mă întreabă un om pe Facebook de ce nu are un client de-al lui găzduit la noi IP dedicat, că el vrea să-i facă SEO și are nevoie de IP dedicat.

Îi spun că nu are pentru că avantajele IP-urilor dedicate sunt mituri și îi dau 4-5 linkuri de la site-uri reputabile pe SEO care explică mai pe larg treaba.

Nu. Părerea lui e că trebuie neapărat IP dedicat.

Am făcut greșeala să continui discuția și să încerc să îi mai explic. Mi-am dat seama că s-ar putea să se simtă jignit dacă îi demonstrez că ceea ce știe e greșit și mi-am cerut scuze dar a fost prea târziu.

A declarat că el încheie discuția, cel mai probabil o să pierd clientul, o să îl mute la un alt provider.

Un altul, potențial client, mă întreabă dacă la noi e garantat backupul.

Îi răspund că găzduirea de tip shared e best-effort, oferită așa cum este (as-is), nu e nimic garantat prin contract. Avem tutorial pentru backup extra, putem să-l ajutăm să implementeze backup extra, chiar dacă avem backup zilnic e bine să aibă și el.

S-a dus la alt provider.

Bă, mă durea dracului gura să-i zic că e garantat?

15 răspunsuri la “Cum să pierzi clienți și bani”

    • Providerul lui pierduse toate datele, inclusiv backupurile, și voia să se asigure că providerul următor e mai profesionist.

      • păi și nu e normal ca hostingul să aibă backup? ok, chiar și contracost, dar nu prea aș avea încredere într-un prestator de servicii care-mi spune că s-ar putea să-mi piardă datele.

        mă uit la DigitalOcean, de exemplu, care-mi spune că pentru 5$ în plus îmi face snapshot și face să fie bine în caz de nevoie.

        • Backup există, dar nu e garantat prin contract. Tocmai asta e ideea, nu există serviciu garantat 100%.

          Am aruncat un ochi pe termenii și condițiile de la Digital Ocean și, la fel ca la toată lumea, serviciile lor sunt, citez: „PROVIDED „AS IS”, „AS AVAILABLE” AND WITHOUT WARRANTY OF ANY KIND.

          Deci nici ei nu îți garantează nimic.

          Asta nu înseamnă că Digital Ocean sau noi sau orice alt provider de servicii nu facem tot posibilul să fie bine, doar că pur și simplu nu putem garanta 100% prin contract.

  1. Si eu sufar de aceeasi boala…mintea imi spune una iar gura o ia pe adevar ca proasta mereu, am prea mult respect-de-sine…ceea ce dpdv comercial este o eroare.
    Insa cand trag linie sunt multumit cu ce castig si impacat cu mine.

  2. La simplenet exista si functia de catch-all emails si fara prostia asta activata: https://prnt.sc/ufgkgz – daca da, m-as baga la 2 pachete de PRO :) cu plata anuala. Daca intrebi de ce, da sunt fan spam-uri, tot felul de spamuri :))

    • Nu folosim SpamAssassin, noi folosim SpamExperts. Interfața e accesibilă din cPanel și se pot face diverse setări: să setezi spam score la un nivel mai mic sau mai mare, să adaugi domenii sau adrese în blacklist sau whitelist, să vezi ce prinde ca spam și să dai „train as not spam” dacă e cazul etc…

      Apropo, ce prinde ca spam nu ajunge la tine, nu le livrează nici măcar în folderul Spam, sunt blocate acolo la nivelul aplicației SpamExperts.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.