Citeam articolul ăsta unde cineva are probleme cu Whatsapp, i-a fost blocat contul din cauză că făcea parte dintr-un grup pe care s-au pus știri legate de COVID, iar acum nu mai poate fi contactat de către clienți.
Lecția evidentă aici e să nu faci business pe Whatsapp. Încă o dată, cu bold, nu faceți afaceri pe Whatsapp. Nu dețineți nimic de acolo, la fel cum nu dețineți nimic de pe pagina de Facebook. Contul vă poate fi blocat oricând, puteți pierde toate discuțiile, fișierele, contactele etc…
Dar asta ne conduce la dilema antreprenorului român:
- forțezi clienții să se adapteze la profesionalismul tău, sau
- te adaptezi tu la neprofesionalismul lor
Atunci când toată lumea folosește Whatsapp fără să le pese că poate nu e unealta potrivită pentru asta, ce faci? Folosești și tu Whatsapp pentru că așa e mai ușor? Sau îți educi clienții să comunice cu tine pe canale pe care le controlezi și riști să pierzi business?
Nu e vorba doar de Whatsapp, se întâmplă în mult mai multe cazuri.
Aici suntem. Ce facem? Ne adaptăm la neprofesionalismul altora ca să-i prindem de clienți sau riscăm să-i pierdem încercând să-i educăm și profesionalizăm? Sau nici nu-i mai băgăm în seamă și ne concentrăm pe cei care sunt deja educați și lucrează profesionist?
Lasă un răspuns