E o zi frumoasa de vara timpurie.
Ti s-a stricat telefonul mobil, ai iesit sa-ti cumperi altul, vezi un magazin de telefonie si dai sa intri.
In fata usii sta un angajat al magazinului imbracat in clovn si te opreste. Incepe sa-ti cante un cantec, sa danseze si sa faca jonglerii ca sa te amuze.
Nu prea esti amuzat, chiar ai vrea sa se dea la o parte si sa te lase sa intri ca sa vezi oferta de telefoane pentru ca de asta ai venit.
Il dai cu forta la o parte si intri in magazin.
Acolo, esti intampinat de un alt angajat imbracat in costum popular care te ia de dupa gat si incepe o hora cu tine. Mai pierzi inca 2 minute explicandu-i politicos ca n-ai chef, ca vrei doar sa vezi ce telefoane au, ce preturi si ce specificatii tehnice.
Iti spune ca nu stie, te pune sa cauti singur prin magazin sa vezi poate gasesti ceva pentru ca apoi sa afli ca trebuie de fapt sa cheme alt angajat caruia sa-i explici din nou ce vrei si sa astepti sa caute el, sa vada si sa revina cu un raspuns.
Simti ca te enervezi si vrei sa pocnesti pe cineva dar n-ai chef sa bati cateva sute de metri pana la alt magazin, mai profesionist, asa ca decizi sa astepti si sa rabzi.
Ei bine, inchipuie-ti acum aceeasi experienta, dar online.
Rezisti 2 minute pana se incarca un site?
Mai rezisti inca 1 minut sa se invarta niste lucruri inutile prin fata ta si sa vanezi butonul de CLOSE ca sa le inchizi?
Mai rezisti inca 2 minute sa incerci sa descoperi unde sunt informatiile pe care le vrei – ca sa ajungi sa vezi ca de fapt trebuie sa dai telefon si sa-i explici unui operator ce cauti?
Mai rezisti sa te puna pe asteptare 3 minute pana cauta in sistem un pret sau o specificatie?
Sau inchizi site-ul dupa 2 sec si deschizi altul?
In concluzie, mie personal mi se pare logic sa ai un site bine gandit si eficient.
Voi ce ziceti?
Lasă un răspuns