Zilele astea sunt niște evenimente prin Bacău, se cheamă Theaterstock, ceva cu teatru, intelectual, irelevant.
Am auzit la mai multe persoane că s-ar duce să vadă despre ce e vorba doar că încep prea târziu, gen pe la 23:30.
Chestia asta e foarte interesantă. Știți de ce sunt așa de târziu?
Pentru că dacă 23:30 ți se pare prea târziu înseamnă că evenimentul ăla nu e făcut pentru tine. Punând ora așa târzie, elimini oamenii care nu vor neapărat să vadă evenimentul și targetezi doar pe cei care chiar vor să-l vadă.
Cu cât ai mai multă lume care e în target, cu atât e mai bine. Teatrul nu e pentru toată lumea, chiar nu ai nevoie de cocalari să-ți comenteze printre scuipăturile de semințe și să strice seara și plăcerea celor care poate chiar înțeleg arta.
Dacă vrei să conduci vreodată cu succes o afacere ăsta e printre cele mai importante skill-uri pe care ți le poți dezvolta – să știi să folosești niște mici detalii ca să te poziționezi bine pe target.
După cum vezi, câteodată e destul de simplu.
Lasă un răspuns