• Skip to primary navigation
  • Skip to main content

Andrei Chira

blog personal

  • Cumpără cartea
    • Magazin
    • Coș
    • Finalizare
    • Contul meu
  • Despre mine
  • Contact

De ce suportul telefonic este un serviciu premium

18 august 2015 6 comentarii

Pentru cei care cred că e o idee bună să aibă toți clienții numărul tău personal de telefon.

#truestory

– Bună ziua, de la site-ul kikiriki sunt, am o problemă, nu mă pot conecta la cPanel.

– Am un browser deschis acum, haideți să vedem… La mine merge.

– La mine nu merge, îmi apare eroare că nu există.

– Ok, verificați vă rog dacă ați scris corect adresa site-ului, e vorba de numele domeniului dvs /cpanel [explicat pe litere].

– Da, așa scriu și tot la fel.

– Ok, încercați să curățați cache și cookies din browser.

– Cum fac asta?

[explicat unde să intre și să dea click ca să șteargă cookies și cache]

– Tot nu merge.

– Ok, îmi puteți spune ce IP aveți?

– Cum aflu asta?

[explicat cum află ip-ul, aflat IP-ul, trimis la tehnic la verificat să nu fie blocat IP-ul de firewall-ul serverului, totul ok, verificat dns-urile domeniului, accesibilitatea site-ului, cPanel-ului, user parolă, curățat cache, cookies, flush DNS, totul merge]

– Nouă nu ne apare nicio problemă, e posibil să fie ceva local, funcționează conexiunea la internet?

– Da, merge internetul.

[thinking…]

– Aa, stați puțin, site-ul meu se cheamă kikirikibacău nu kikiriki, scuze, uitasem.

– Ok, încercați vă rog cu numele complet al site-ului dvs apoi /cpanel.

– Tot nu merge, dă aceeași eroare.

– Nu e nicio problemă de la noi, verificați vă rog dacă ați scris corect adresa site-ului, să nu fie vreo literă greșită, să fie exact kikirikibacau.ro/cpanel, așa este scris?

– Păi tre’ să scriu și .ro?

face-palm

ShareLike

Din categoria: Antreprenoriat Etichete: clients from hell

Abonează-te la blog prin email

Dacă vrei să primești notificări pe email când public articole noi pe blog (nu prea des).

Reader Interactions

Comentarii

  1. Marius a zis

    18 august 2015 la ora 8:26

    E mai mult o pierdere de timp 🙂
    Oricum nu va invata mai nimic. Data viitoare tot va suna…

    Răspunde
    • Andrei Chira a zis

      18 august 2015 la ora 9:49

      Toti oamenii aleg calea cea mai usoara. De aia calea usoara ar trebui sa coste mai mult decat calea grea. Si usor si moca nu se prea poate.

      Răspunde
  2. Victor a zis

    18 august 2015 la ora 10:15

    Si da si ba. Depinde de cel ce suna, mai curand trebuie facuta o selectie intre cei ce „intreaba” si cei ce nu stiu cum ii cheama. Programul de contabilitate Saga in 200 lei/an iti ofera consultanta telefonica non-stop si nu suna niciodata ocupat. Dar te „miros” si daca esti habarnist in domeniu te fac sa te lasi singur…

    Răspunde
    • Andrei Chira a zis

      19 august 2015 la ora 9:54

      Nu stiu, eu sunt de parere ca daca oferi un serviciu atunci ti-l asumi 100%, nu mergi pe mirosite si alte chestii.

      Răspunde
  3. Catalin a zis

    19 august 2015 la ora 22:41

    Eu am scos si nr de pe site, am ramas la folosirea emailului si raspunsul la tickete. Evident, am facut treaba cu numarul dupa ce pe la ore tarziu, un cretin dadea nr meu de telefon mai multor homosexuali.. si ma sunau aia cand imi era lumea mai draga. „Stii am vorbit cu tine pe net adineori…” la care le raspundeam „Nu, nu ati vorbit cu mine, insa acest numar este pe firma, iar firma noastra se ocupa cu web design si servere, daca va putem ajuta cu ceva in acest sens..” si apoi evident ca fugeau repede, insa eu imi faceam reclama.

    Răspunde
    • Andrei Chira a zis

      19 august 2015 la ora 23:11

      🙂

      Răspunde

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Copyright © 2021 · Andrei Chira

  • Politica de confidențialitate