Nu, nu folosi cupoane!

BusinessVorbeam cu un prieten care vrea sa-si deschida magazin online si ma intreba daca sa dea cupoane.

Chestia cu cupoanele a fost in mare voga anii trecuti – Groupon & compania.

N-o sa intru in mari detalii ca e fumata chestia, s-a scris si in afara dar si pe bloguri romanesti ca nu e o metoda prea buna pentru tine, ca magazin, sa te promovezi prin cupoane.

De ce nu merge?

Uite, iti dau eu un cupon de reducere de 50.000 euro pentru un Lamborghini Aventador.

50.000 EURO reducere!

Ti-l cumperi?

Exact. Pentru ca mai trebuie sa pui tu 300.000 euro.

E prea naspa exemplul?

Ok, iti dau un cupon de 99,999% reducere la Aventador.

Ti-l cumperi?

Da, la 3,5 euro, normal, dati-mi doua.

Bun, dar cate Lambo-uri o sa iti mai cumperi tu la pret intreg, vreodata in viata ta, ca sa imi scot si eu banii?

Exact.

Nu da cupoane aiurea oamenilor care nu fac parte din publicul tau tinta!


Comments

2 răspunsuri

  1. In aceeasi categorie intra si concursurile. Nu mai functioneaza cum se intampla odata. Sunt o metoda de promovare expirata…

  2. cupoanele sunt bune daca se fac cu scop de promovare, nu pentru profit imediat.
    De ex, daca vrei sa deschizi un restaurnat, fast-food sau altele asemenea, poti sa dai cupoane cu scopul sa afle lumea despre tine. Poate fi o metoda de promovare eficienta.

    Am citit si eu cateva articole in directia de care zici si sunt multi oameni care au primit gauri serioase in bugetul firmei din cauza cupoanelor.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *