Înainte de toate, citiți articolul despre povestea cu Orange.
Hai să facem un exercițiu de imaginație și să vedem cum ar fi arătat povestea dacă aș fi fost un om cu mai puțin bun simț.
În primul rând, n-aș fi acceptat în mod sportiv că am pierdut negocierea. Aș fi făcut panaramă la Orange shop, apoi la Serviciul Clienți, aș fi amenințat cu Protecția Consumatorului pe motiv că fata m-a înșelat/păcălit la telefon cu prelungirea.
Aș fi scris articolul pe blog nu cu titlul de bun simț „M-am cam supărat pe Orange” ci cu un titlu mai bombastic, cu potențial viral, ceva de genul „Cum să pierzi un client vechi de 13 ani” sau „Cum sunt Orange ticăloși degeaba” sau „De ce face Orange măgării de 2 lei cu un client fidel”, etc…
Sunt atâtea titluri mișto pe care le poți scoate dacă vrei.
Asta ar fi generat mai multă viralitate și probabil că m-ar fi sunat cineva de la Orange să-mi facă o ofertă decentă.
Probabil acum aș fi avut iPhone 6.
Dar eu sunt om cu bun simț.
Un luzăr.
Fără iPhone 6.
Lasă un răspuns