• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar

Andrei Chira

blog personal

  • Cumpără cartea
    • Magazin
    • Coș
    • Finalizare
    • Contul meu
  • Despre mine
  • Contact

De ce oamenii cu bun simț sunt niște luzări

5 mai 2015 12 comentarii

Înainte de toate, citiți articolul despre povestea cu Orange.

Hai să facem un exercițiu de imaginație și să vedem cum ar fi arătat povestea dacă aș fi fost un om cu mai puțin bun simț.

În primul rând, n-aș fi acceptat în mod sportiv că am pierdut negocierea. Aș fi făcut panaramă la Orange shop, apoi la Serviciul Clienți, aș fi amenințat cu Protecția Consumatorului pe motiv că fata m-a înșelat/păcălit la telefon cu prelungirea.

Aș fi scris articolul pe blog nu cu titlul de bun simț „M-am cam supărat pe Orange” ci cu un titlu mai bombastic, cu potențial viral, ceva de genul „Cum să pierzi un client vechi de 13 ani” sau „Cum sunt Orange ticăloși degeaba” sau „De ce face Orange măgării de 2 lei cu un client fidel”, etc…

Sunt atâtea titluri mișto pe care le poți scoate dacă vrei.

Asta ar fi generat mai multă viralitate și probabil că m-ar fi sunat cineva de la Orange să-mi facă o ofertă decentă.

Probabil acum aș fi avut iPhone 6.

Dar eu sunt om cu bun simț.

Un luzăr.

Fără iPhone 6.

loser

ShareLike

Din categoria: Personale Etichete: comportament, educatie, iPhone, mentalitate, negociere, oameni, Orange

Cumpără cartea

Am scris o carte de dezvoltare personală foarte personală care se numește "Nu vreau să mai fiu sărac".

Comandă

Reader Interactions

Comentarii

  1. Postolachi Dumitru a zis

    5 mai 2015 la ora 16:21

    Sper că acest articol nu e un apropo la adresa lui Ariel Constantinof și a lui scrisoare deschisă către operatorii telecom – http://arielu.ro/vreau-sa-fiu-clientul-vostru-daca-mi-permiteti-scrisoare-deschisa-catre-vodafone-si-orange.html

    Răspunde
    • Andrei Chira a zis

      5 mai 2015 la ora 16:46

      Nu, nici nu m-am gândit la asta. Sper să nu se supere Ariel. ????

      Răspunde
  2. Aurel a zis

    5 mai 2015 la ora 22:22

    Oamenii cu bun simt sunt niste luzari doar pentru ca e prea mare procentul de trisori.

    Răspunde
  3. Catalin a zis

    7 mai 2015 la ora 22:42

    Don’t worry, there’s no iPhone 6 for you from Orange.. Only a dream about it 🙂

    Răspunde
    • Andrei Chira a zis

      9 mai 2015 la ora 0:15

      Imi place si mie sa trollez. Doar as putea sa ma duc oricand in orice shop si sa-mi cumpar orice telefon vreau. 🙂

      Răspunde
  4. Andrei a zis

    13 mai 2015 la ora 21:52

    Un luzar, dar totusi un om cu caracter.
    Nu-i nimic decent in a porni razboaie din nereusite si frustrari.. mai fin sa treci peste si sa nu renunti la scop.
    Daca cumperi iphone 6 prin firma, nu il iei cumva fara tva?

    Răspunde
    • Andrei a zis

      13 mai 2015 la ora 22:05

      Inca ceva. Probabil pe langa salariul fix primesc angajatii 10% pt fiecare abonament nou sau prelungit.. stiu ca se practica la asigurari. Astia isi dau interesu sa te convinga, chiar daca uneori ascund lucruri, alteori mint.

      Răspunde
    • Andrei Chira a zis

      13 mai 2015 la ora 22:25

      Platesti si TVA dar e deductibil.

      Răspunde
  5. Daniel a zis

    21 mai 2015 la ora 17:44

    De atatea ori am lasat de la mine si am iesit pe pierdere, inclusiv cu orange.

    Răspunde
  6. Radu a zis

    1 iulie 2015 la ora 14:47

    Cunosc foarte multi oameni de succes cu mult bun simt. Ba chiar indraznesc sa zic ca exista o corelatie. Foarte rar vei vedea in afara Romaniei oameni de mare succes care nu au bun simt. La noi un exemplu excelent e Radu Georgescu. Si sunt multe alte exemple.

    Răspunde
    • Andrei Chira a zis

      1 iulie 2015 la ora 14:50

      Stii ca in afara de aia 2-3 oameni de afaceri de care auzi mereu mai exista alte cateva sute de mii, daca nu si mai mult, de oameni de afaceri?

      Răspunde
  7. roxy a zis

    25 iulie 2015 la ora 16:41

    Cred ca aveai tot dreptul sa aplici metoda, fara sa pari lipsit de bun simt pentru ca ei au facut magarii nu tu. Culmea chiar ieri am dat peste un blog al carui admin chiar a aplicat metoda descrisa de tine. A doua zi l-au disperat cu telefoanele de la toate companiile ca si-a lasat numarul in articol. Ce nu mi s-a parut ok in acel caz ca pornise razboi importriva companiei, iar concurenta i-a facut o oferta mai buna, iar el a ales sa ramana la aceeasi companie pentru ca i-a rezolvat problemele. Daca pornesti un razboi il duci pana la capat si renunti la compania respectiva, nu te folosesti de cititori sa devii viral incat sa te bage in seama companiile si dupa ce ti-ai rezolvat situatia te declari multumit de solutie. Cum s-ar spune incurajezi compania sa mai faca nasoale si cu altii ca nu toti au la indemana metode sa-si faca auzite problemele.

    Răspunde

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Bara principală

Cumpără cartea

Am scris o carte de dezvoltare personală numită "Nu vreau să mai fiu sărac".

Comandă

Abonează-te la blog prin email

Introdu adresa de email pentru a te abona la acest blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Alătură-te celorlalți 891 de abonați

Cele mai populare articole

  • Care e legătura dintre carte și articolul viral de acum șapte ani
  • De ce oamenii inteligenți eșuează și proștii reușesc în viață
  • Experiența mea cu operația de deviație de sept
  • Cum să alegi un nume pentru afacerea ta online
  • O explicație pentru intelectualii ofensați
  • Câți metri cubi de apă ar trebui să consume o familie?
  • Cum e viața cu o pisică Sfinx
  • Mi-e rușine să scriu autografe
  • Poate avem nevoie de mai mulți luzări
  • Impresii după un seminar cu Lorand Soares Szasz

Categorii blog

  • Antreprenoriat
  • Dileme
  • Fără categorie
  • Idei
  • Online
  • Personale
  • Tehnic

Găzduire WordPress

Găzduire web premium optimizată pentru WordPress.

Vezi pachete

Optimizare WordPress

Practici pentru îmbunătățirea performanței WordPress.

Află mai mult

Copyright © 2021 · Andrei Chira

  • Politica de confidențialitate