De ce oamenii cu bun simț sunt niște luzări

Înainte de toate, citiți articolul despre povestea cu Orange.

Hai să facem un exercițiu de imaginație și să vedem cum ar fi arătat povestea dacă aș fi fost un om cu mai puțin bun simț.

În primul rând, n-aș fi acceptat în mod sportiv că am pierdut negocierea. Aș fi făcut panaramă la Orange shop, apoi la Serviciul Clienți, aș fi amenințat cu Protecția Consumatorului pe motiv că fata m-a înșelat/păcălit la telefon cu prelungirea.

Aș fi scris articolul pe blog nu cu titlul de bun simț „M-am cam supărat pe Orange” ci cu un titlu mai bombastic, cu potențial viral, ceva de genul „Cum să pierzi un client vechi de 13 ani” sau „Cum sunt Orange ticăloși degeaba” sau „De ce face Orange măgării de 2 lei cu un client fidel”, etc…

Sunt atâtea titluri mișto pe care le poți scoate dacă vrei.

Asta ar fi generat mai multă viralitate și probabil că m-ar fi sunat cineva de la Orange să-mi facă o ofertă decentă.

Probabil acum aș fi avut iPhone 6.

Dar eu sunt om cu bun simț.

Un luzăr.

Fără iPhone 6.

loser

12 răspunsuri la “De ce oamenii cu bun simț sunt niște luzări”

  1. Sper că acest articol nu e un apropo la adresa lui Ariel Constantinof și a lui scrisoare deschisă către operatorii telecom –

    • Imi place si mie sa trollez. Doar as putea sa ma duc oricand in orice shop si sa-mi cumpar orice telefon vreau. :)

  2. Un luzar, dar totusi un om cu caracter.
    Nu-i nimic decent in a porni razboaie din nereusite si frustrari.. mai fin sa treci peste si sa nu renunti la scop.
    Daca cumperi iphone 6 prin firma, nu il iei cumva fara tva?

    • Inca ceva. Probabil pe langa salariul fix primesc angajatii 10% pt fiecare abonament nou sau prelungit.. stiu ca se practica la asigurari. Astia isi dau interesu sa te convinga, chiar daca uneori ascund lucruri, alteori mint.

  3. Cunosc foarte multi oameni de succes cu mult bun simt. Ba chiar indraznesc sa zic ca exista o corelatie. Foarte rar vei vedea in afara Romaniei oameni de mare succes care nu au bun simt. La noi un exemplu excelent e Radu Georgescu. Si sunt multe alte exemple.

    • Stii ca in afara de aia 2-3 oameni de afaceri de care auzi mereu mai exista alte cateva sute de mii, daca nu si mai mult, de oameni de afaceri?

  4. Cred ca aveai tot dreptul sa aplici metoda, fara sa pari lipsit de bun simt pentru ca ei au facut magarii nu tu. Culmea chiar ieri am dat peste un blog al carui admin chiar a aplicat metoda descrisa de tine. A doua zi l-au disperat cu telefoanele de la toate companiile ca si-a lasat numarul in articol. Ce nu mi s-a parut ok in acel caz ca pornise razboi importriva companiei, iar concurenta i-a facut o oferta mai buna, iar el a ales sa ramana la aceeasi companie pentru ca i-a rezolvat problemele. Daca pornesti un razboi il duci pana la capat si renunti la compania respectiva, nu te folosesti de cititori sa devii viral incat sa te bage in seama companiile si dupa ce ti-ai rezolvat situatia te declari multumit de solutie. Cum s-ar spune incurajezi compania sa mai faca nasoale si cu altii ca nu toti au la indemana metode sa-si faca auzite problemele.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.