N-am mai intrat de mult pe site-ul lor si am vazut acum cateva zile ca de la 1 ianuarie 2012 si-au incetat activitatea in Romania.
Otto avea lucruri frumoase, cel putin asa pareau din poze. Noi i-am promovat pe Hipertore.ro (acum Mujo) vreo 2-3 luni, gratis, timp in care le-am trimis putin peste 3 mii de potentiali clienti.
S-ar parea ca nu a fost ok pentru ei pentru ca atunci cand le-am facut o oferta pentru publicitate, nu mi-au mai raspuns. Dar nu despre asta e vorba.
La inceput a fost Quelle care livra greu, gresea comenzi si repara si mai greu greselile. S-a inchis. Otto livra la fel de greoi. S-a inchis.
Au mai ramas 2 firme venite din afara sa faca e-commerce in Romania: 3 Suisses si La Redoute. Una dintre ele are sanse sa fie nr 1 pe segmentul premium (parerea mea) iar cealalta ma tem ca o sa ia calea Otto.
Diferenta: livrarea rapida. Asos.com livreaza standard din UK in Romania in 2 saptamani sau in 4 zile daca vrei livrare rapida si tu faci super promotie la costume de baie la sfarsitul lui august cu livrare in 6 saptamani. E absolut ridicol.
In concluzie, intrebarea mea este urmatoarea: de ce te apuci sa faci afaceri fara sa ai bine puse la punct niste chestii simple?
Otto au aflat raspunsul „the hard way”.
Lasă un răspuns