Când scriam articolul ăsta mi-am dat seama cât de mândru sunt de soția mea.
Elena scrie recomandări de shopping pe mujo.ro. Din 2009, în fiecare zi, de luni până vineri, câte un articol pe zi. În momentul ăsta, site-ul produce în jur de 3.000 de lei pe lună din afiliere.
De ce sunt mândru?
O bună bucată de timp, Elena s-a comportat ca și cum MUJO ar fi fost site-ul meu. De parcă ar fi fost angajata mea și treaba ei era doar să scrie un articol pe zi și apoi gata, s-a terminat programul de lucru, la revedere. Avea o mentalitate de angajat.
Până într-o zi când a decis că MUJO e site-ul ei. A decis că e antreprenor, nu angajat. Și-a asumat rolul și a început să-și facă tot felul de tabele și calcule, cu rata de conversie a magazinelor pe care le promova, comisionul oferit, recurența, rata comisioanelor anulate, etc.
În scurt timp, MUJO a început să producă lunar mai mulți bani din afiliere decât în toți anii precedenți la un loc, cu același nivel de trafic.
Vă scriu chestia asta nu pentru a o lăuda pe Elena ci pentru a scoate în evidență o chestie pe care o văd la mulți proprietari de site-uri.
Multă lume se comportă de parcă i-ar obliga cineva să aibă site sau blog. De parcă ar fi doar angajați acolo.
Simt deja că de vreo 3-4 articole vă tot împing să vă asumați că sunteți șefi la site-ul vostru și începe să devină stresant. Unii s-au cam supărat pe mine pentru că sunt cam dur.
Voiam doar să demonstrez cu cifre că vorbesc din experiență, ceea ce scriu sunt lucruri prin care am trecut, și eu și Elena.
Și noi am făcut de-a lungul anilor aceleași greșeli pe care le faceți și voi. Și nouă ne-a fost frică de judecata altora, și noi schimbam temele pe site-uri de 3-4 ori pe an, și noi aveam probleme în a ne focusa pe ceea ce contează.
Scriu dur și par antipatic în postări doar pentru că vreau să vă ajut să nu repetați greșelile astea.
Știu că e inutil, că oricum o să le faceți, așa că o să vă las în pace.
E timpul să vă scrieți și voi povestea voastră.
Lasă un răspuns