Începe cu ceva concret, coerent, care are sens, probabil a avut ceva afaceri cu succes moderat și știe cum merg niște lucruri. Vede că îi cam pierde pe oameni dacă o dă în complexități, lumea vrea chestii ușor de digerat și îl întreabă de idei și soluții rapide, ceva de făcut bani, nu de muncit.
La cererea publicului, bagă ceva cu crypto. Are mai multe vizualizări decât tot ce a făcut până acum și asta îl infectează, gustă succesul și nu vrea să se mai întoarcă. Așa că bagă mai mult despre crypto, investiții, NFT, metavers – tot ce e la modă printre copiii cool.
Notorietatea crește, vin vizualizări, subscriberi, like-uri, share-uri și așa apare pe radarul celor care sunt deja vechi în zona asta de învățat pe alții cum să facă bani.
Fac niște content împreună, se promovează unul pe altul și băieții îl învață și alte scheme, gen imobiliare Dubai și altele. Dar schema majoră pe care o învață influencerul nostru e alta – cursuri.
Cursuri, seminarii, ebook-uri despre cum să faci bani. Toată baza de cunoștințe pe care a acumulat-o, concentrată într-unul sau mai multe produse la un preț unic promoțional, cu discount special, doar pentru tine, doar acum, cu rezultate garantate.
Lasă un răspuns