Parcursul influencerului care te învață să faci bani

Începe cu ceva concret, coerent, care are sens, probabil a avut ceva afaceri cu succes moderat și știe cum merg niște lucruri. Vede că îi cam pierde pe oameni dacă o dă în complexități, lumea vrea chestii ușor de digerat și îl întreabă de idei și soluții rapide, ceva de făcut bani, nu de muncit.

La cererea publicului, bagă ceva cu crypto. Are mai multe vizualizări decât tot ce a făcut până acum și asta îl infectează, gustă succesul și nu vrea să se mai întoarcă. Așa că bagă mai mult despre crypto, investiții, NFT, metavers – tot ce e la modă printre copiii cool.

Notorietatea crește, vin vizualizări, subscriberi, like-uri, share-uri și așa apare pe radarul celor care sunt deja vechi în zona asta de învățat pe alții cum să facă bani.

Fac niște content împreună, se promovează unul pe altul și băieții îl învață și alte scheme, gen imobiliare Dubai și altele. Dar schema majoră pe care o învață influencerul nostru e alta – cursuri.

Cursuri, seminarii, ebook-uri despre cum să faci bani. Toată baza de cunoștințe pe care a acumulat-o, concentrată într-unul sau mai multe produse la un preț unic promoțional, cu discount special, doar pentru tine, doar acum, cu rezultate garantate.


Comments

5 răspunsuri

  1. A venit democratizarea conținutului, și-a arătat social media colții. D-abia acum va începe o nouă eră în digital. Nici nu vreau să îmi imaginez cum va arăta scena publică din digital în 10 ani.

  2. Avatar Alex Bordei
    Alex Bordei

    Oamenii o sa inceapa sa plateasca pentru continut real, premium. Exista prea mult continut de rahat si e greu sa filtrezi ce e bine si ce nu.

    1. Da, dar scena publică, digitalul / internetul or să fie oglinda societății, va ajunge, cum a devenit în ultimii 10 ani, o adevărată scenă a umanității…

      Zilele trecute văzuși că a fost arestat un influencer care făcea lucruri bad, very bad, iar ca și conținut, dădea tot așa lecții cum zice și Andrei.

      Practic, un milionar, dădea lecții altora în social media, îi învăța cum să facă bani, iar în background era traficant de carne vie sau ceva pe acolo.

      Nici nu vine vorba de conținut, ci de scena publică a societății care a devenit internetul / digitalul.

      Ultimul trend sau trendul care va veni este cel al descentralizării – și acolo să vezi, cu cenzură aproape zero ce show-uri de conținut…

      Nu vorbim de conținut sau ceva.
      Cu a transforma persoana ta în vedetă a societății.

  3. Măi ce vremuri în care oamenii nu sunt recunoscători… oamenii vor să ne șeruiască bogăție și noi… suntem cârcotași. Ne macină invidia și nu vedem oportunitatea din cauza ei :)

    Nu înțelegem că ne vor binele vânzându-ne secretele lor de sute de ani, venite din moși și strămoși pe bani care inseamnă „o cafea pe zi” sau „o saorma” sau „o cola de doijumate pe 100 de ani zilnic”.

    Da ia cumpărați și după aia mai vorbim. După ce vă îmbogățoiți și faceți și voi așa. Aaa, motivul principal e un altruism exploziv, cum că e bine să dai, să oferi societății ca să prosperi.

    Uiii… ce abundență lângă mine și eu sunt incapabil să o prind… tre să mă couceresc puțin la careva din acești influienceri cărora la dă pe afară și bogăția, și înțelepciunea și altruismul.

    1. In statele unite sunt cei mai mari lideri spirituali intr-ale share-ului de intelepciune prin continut, pentru sume modice…

      De acolo invata ceilalti guru la nivel international.

      Acolo sunt niste mega specialisti in monetizari ale scenei publice, de unde sunt importate marea majoritate a modelelor.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *