Care e știre și care e advertorial?

Am văzut la Știrile ProTV un reportaj despre cât de greu este la spitalul din Bacău, unde doctorițe inimoase lucrează din greu pentru pacienții cu COVID, lucru admirabil și care ar trebui prezentat mai des, să vadă oamenii cum stă treaba prin spitale.

Doar că doctorița inimoasă este Bianca Purcărin, care pare să candideze pentru postul de senator din partea PSD. Nu e singura știre care miroase a advertorial, a PR, a ce vreți voi, doar a știre nu, la fel ca alea cu ce frumos e la Oradea.

Deci, unde începe și unde se termină manipularea? Ar trebui marcată știrea ca reclamă? Sau PR-ul e altceva, nu e reclamă?

Doar întreb.

facebook-ul PSD

Comments

2 răspunsuri

  1. PSD sau nu, noi, ungurii avem o vorbă, în traducere: nici ochii nu îi stau cum trebuie.
    Din păcate nu prea sunt variante de a interzice manipulări de felul acesta, gen praf în ochi, și nici nu suntem suficient de „destupați” ca să sancționăm nesimțirea… doar e democrație, nu?

  2. Avatar Cătălin

    Fake news și manipulare la alte cote. Oricum în ziua de azi, nu prea mai știi ce să crezi, deaia sincer, nu mă uit prea des la știri, spre deloc. Doar dacă mai lasă seara soția mea pe la știri, dar și atunci cu un ochi în telefon și unul la TV.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *