Pentru cei care cred că e o idee bună să aibă toți clienții numărul tău personal de telefon.
#truestory
– Bună ziua, de la site-ul kikiriki sunt, am o problemă, nu mă pot conecta la cPanel.
– Am un browser deschis acum, haideți să vedem… La mine merge.
– La mine nu merge, îmi apare eroare că nu există.
– Ok, verificați vă rog dacă ați scris corect adresa site-ului, e vorba de numele domeniului dvs /cpanel [explicat pe litere].
– Da, așa scriu și tot la fel.
– Ok, încercați să curățați cache și cookies din browser.
– Cum fac asta?
[explicat unde să intre și să dea click ca să șteargă cookies și cache]
– Tot nu merge.
– Ok, îmi puteți spune ce IP aveți?
– Cum aflu asta?
[explicat cum află ip-ul, aflat IP-ul, trimis la tehnic la verificat să nu fie blocat IP-ul de firewall-ul serverului, totul ok, verificat dns-urile domeniului, accesibilitatea site-ului, cPanel-ului, user parolă, curățat cache, cookies, flush DNS, totul merge]
– Nouă nu ne apare nicio problemă, e posibil să fie ceva local, funcționează conexiunea la internet?
– Da, merge internetul.
[thinking…]
– Aa, stați puțin, site-ul meu se cheamă kikirikibacău nu kikiriki, scuze, uitasem.
– Ok, încercați vă rog cu numele complet al site-ului dvs apoi /cpanel.
– Tot nu merge, dă aceeași eroare.
– Nu e nicio problemă de la noi, verificați vă rog dacă ați scris corect adresa site-ului, să nu fie vreo literă greșită, să fie exact kikirikibacau.ro/cpanel, așa este scris?
– Păi tre’ să scriu și .ro?
Lasă un răspuns